Leveringstermijnen
Bij elk artikel staat aangegeven of het artikel al dan niet in voorraad is. De artikelen in voorraad worden, na ontvangst van de betaling, binnen 1 werkdag verstuurd in een pakket..
Onderstaande leveringstermijnen zijn indicatief.
Leveringstermijnen België
De Post (Taxipost): 3 à 4 werkdagen
Kiala: max. 3 werkdagen via de Verzendservice van Kiala
Leveringstermijnen Nederland
TNT: 3 à 4 werkdagen
Kiala: tijdelijk geen levering mogelijk in Nederland
Andere Europese landen
De leveringstermijn van uw zending hangt af van het land van bestemming. Voor de buurlanden van België (Nederland, Frankrijk, Duitsland, Luxemburg en Engeland) bedraagt de leveringstermijn ongeveer 3 à 4 werkdagen, voor de andere Europese landen 5 à 7 werkdagen.
Wij leveren enkel in de Europese Unie.
Verpakkings- en verzendkosten
Onze verpakkings- en verzendkosten voor afleveradressen binnen Europa bedragen 5,95 euro per bestelling – verzekering inbegrepen. Dit is een vast bedrag ongeacht het aantal artikelen of het aantal zendingen per bestelling. Het pakket is volledig verzekerd tijdens het transport, tegen beschadigingen of verlies.
Deze kosten blijven te betalen zelfs indien u de bestelling geheel of gedeeltelijk terugstuurt.
Wij leveren niet buiten Europa.
De verpakking en verzending van uw bestelling
U ontvangt elk juweel in een bijpassend juwelendoosje en cadeauzakje. Op eenvoudig verzoek kunnen we uw juweel in geschenkpapier verpakken (gratis dienst)
Wij vinden het belangrijk dat uw juweel goed verpakt is tijdens de verzending. Om een goede ontvangst te garanderen, gebruiken we verpakkings- en vullingsmateriaal. In geval van een cadeau, gelieve dit materiaal te verwijderen vooraleer u het artikel aan een begunstigde geeft.
Amanzio verkiest om stevige en milieuvriendelijke verpakkingen te gebruiken en te herbruiken. We trachten zoveel mogelijk dozen en verpakkingsmateriaal van onze leveranciers te herbruiken voor onze verzendingen. Op die manier besparen we een heleboel karton en plastiek!
Onze bestellingen worden bezorgd met onze transporteurs (B Post, TNT) of in een Kiala afhaalpunt (enkel in België). Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als pakket verzonden. We verzenden onze producten in sobere dozen, zonder onze logo’s.
Bent u afwezig bij de levering, dan wordt er een bericht in uw brievenbus achtergelaten met meer informatie over de aflevering van uw pakket.
Is de bestelling voor een begunstigde? Geef het juiste verzendadres op en geef uw wensen dan door in het vak ‘Opmerkingen’ aub. U kan ons ook steeds mailen met uw verzoek.
Mogelijke problemen met de aflevering
Uw zending is te laat
Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de transporteur enkele dagen langer over de bezorging van een bestelling.
Heeft u uw bestelling een week nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
De voorraadstatus op de productpagina is indicatief. Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. In dat geval brengen we u zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van deze vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.
Weigering van uw paket
U kunt een bestelling weigeren om welke reden dan ook. Op het moment dat wij het pakket terugontvangen, nemen wij contact met u op om de reden van uw weigering te vragen en om eventueel betaalde bedragen terug te storten.
De transportkosten worden niet terugbetaald.