PROBLEMEN

Lukt het niet om een bestelling te plaatsen?

Je kan steeds je bestelling via email doorgeven. Je kan een kopie maken van je winkelmandje, van de bestelling of je geeft ons per email het artikelnummer en de maat door.
 Vergeet aub niet je adresgegevens te vermelden en evt. telefoonnummer. Zoals altijd zullen wij met de grootste zorg je bestelling in behandeling nemen.

Ontvang je onze emails niet?

Als je een bestelling plaatst, ontvang je binnen het uur een bevestiging per email.  We sturen ook emails om je op de hoogte te houden van je bestelling.

Heb je geen bevestiging ontvangen?

Gelieve ons via email te contacteren.
 Misschien is je emailbox vol of is het e-mailadres, dat je hebt opgegeven, niet correct.
 Onze emails worden mogelijk tegengehouden door de “spambox” van je email account.  Voeg ons emailadres info@ amanto.be (zonder spaties) toe aan je contactpersonen of, voor sommige emailprogramma’s, aan de “veilige lijst” om er zeker van te zijn dat je onze emails ontvangt.

Heb je je bestelling al geplaatst, maar wil je deze wijzigen of annuleren?
Gelieve ons op de hoogte te brengen via email.
Als je bestelling al verstuurd is, kan je je bestelling na ontvangst retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden

Je zending is te laat

Als je je bestelling nog niet heeft ontvangen, kan je best nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet de transporteur enkele dagen langer over de bezorging van een bestelling.
 Heb je je bestelling een week nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik ontving een beschadigd artikel
Waarschijnlijk werden de goederen beschadigd tijdens het transport. Gelieve het beschadigde artikel terug te sturen binnen de 30 dagen.
 Onze retourprocedures vind je bij “Ruilen / Retourneren”.
 Gelieve een kopij van de factuur en/of een begeleidende brief met de zending mee te sturen. Zodra wij het beschadigde artikel ontvangen, maken wij een interne kredietnota en sturen we zo snel mogelijk een ander exemplaar naar jou.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen

Controleer aub altijd of het artikel dat je ontvangt hetzelfde is als dat je besteld hebt. Mocht je per ongeluk een ander artikel hebben ontvangen, dan kan je het binnen de 30 dagen retour sturen. Om te achterhalen waarom je een ander artikel hebt ontvangen, is het belangrijk dat je op de achterkant van de factuur aangeeft wat de reden van retour is en wat het verschil is tussen de twee artikelen.
 Zodra wij het product ontvangen, maken wij een interne kredietnota en sturen we zo snel mogelijk het juiste artikel naar je toe.

Ik heb een artikel teruggestuurd, maar nog geen terugbetaling ontvangen

Vanaf het moment van ontbinding, wordt je retour verwerkt en wordt de terugbetaling binnen de 14 dagen uitgevoerd.
 Gelieve rekening te houden met de leveringstermijnen van de Post.  Bepaalde pakjes, die vanuit het buitenland naar ons verstuurd zijn, zijn soms enkele dagen tot 2 weken onderweg eer dat wij ze ontvangen.

Scroll To Top

My Shopping cart

Close

No products in the cart.

Shopping Now

Login & Signup